علي جونعلي جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دكتر علي رحمت نيا

سفر اصفهان

1393/2/27 14:13
444 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیرم .ببخشید چند وقته نیستم 

آخه گرفتاریه زندگی نمیذاره که چشمک

یه مدتی هم رفته بودم مسافرت .از این به بعد هم سعی میکنم زود زود بیام 

شما هم بازم بیایین بهم سر بزنین . اینم چند تا از عکسهای اصفهانمه که با  باباجی و مامان  رفته بودم .

علي رحمت نيا، رحمت نيا ، علي ,اصفهان,میدان امام،ali,esfahan ali rahmatnia,rahmatnia

علي رحمت نيا، رحمت نيا ، علي ,اصفهان,میدان امام،ali,esfahan ali rahmatnia,rahmatnia

علي رحمت نيا، رحمت نيا ، علي ,اصفهان,میدان امام،ali,esfahan ali rahmatnia,rahmatnia

علي رحمت نيا، رحمت نيا ، علي ,اصفهان,باغ پرندگان،ali,esfahan ali rahmatnia,rahmatnia

علي رحمت نيا، رحمت نيا ، علي ,اصفهان,باغ پرندگان،ali,esfahan ali rahmatnia,rahmatnia

علي رحمت نيا، رحمت نيا ، علي ,اصفهان,باغ پرندگان،ali,esfahan ali rahmatnia,rahmatnia

علي رحمت نيا، رحمت نيا ، علي ,اصفهان,باغ پرندگان،ali,esfahan ali rahmatnia,rahmatnia

علي رحمت نيا، رحمت نيا ، علي ,اصفهان,باغ پرندگان،ali,esfahan ali rahmatnia,rahmatnia

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آنی
29 اردیبهشت 93 0:26
قربون خوش تیپ خودم بشم من تنهایی..... آنی جون خروس هم دیدی؟ بله آنی جونم .خیلی بزرگ بود. از طاووس هم خوشگلتر بود
عمو پیلوس
4 خرداد 93 17:10
ای بی معرفتا،حسودیمون شد.عالی
مامان آیهان
25 شهریور 93 15:25
سلام علی جون به به فردا هم که تولدته. . تولدت پیشاپیش مبارککککککککککک یادت باشه اول از همه من بهت تبریک گفتم