علي جونعلي جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دكتر علي رحمت نيا

محرم

1392/12/4 13:43
225 بازدید
اشتراک گذاری

هر سال تو ماه محرم خونه حاجي روضه ميشه و به رسم اردبيليها براي امام حسين طشت ميزارن و به ياد كربلا و تشنگي امام حسين و يارانش توش آب ميريزن .

اينها هم لباسهاي شيرخوارگان حسينيه كه مامانم منو برده بود و اين لباسو تنم كرده بود .(آخه يه مامان و يه دنيا . اينو به كسي نگين خوب ساکت )

اينم اسرا دختر عمه منه . خيلي دوستش دارم .ولي نميدونم چرا خيلي وقتها دعوامون ميشه . 

راستي اون از من تقريبا يه سال بزرگتره 

علي . عاي رحمت نيا . اسرا . اسرا پارياب . ali . ali rahmatnia. rahmatnia. asra.asrapryab.paryab

  

علي . عاي رحمت نيا . اسرا . اسرا پارياب . ali . ali rahmatnia. rahmatnia. asra.asrapryab.paryab

 

علي . عاي رحمت نيا . اسرا . اسرا پارياب . ali . ali rahmatnia. rahmatnia. asra.asrapryab.paryab

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عمّنی بزرگ
28 بهمن 92 20:36
عمنّی جونم یه عکس هم از تیر کمونت بذار....اخه خیلی باحاله....عمّنی فدات الهی چه خوشگلی چه ماهی چشم عمني بزرگ
آبی (abi)
28 بهمن 92 20:38
سلام قربونت برم.عسات خیلی خوشگله.بازم عکس بذار...هر روز با آنی میایم ببینیم پست جدید گذاشتی یا نه ولی میبینم که نه، خبری از علی آقا نیست...من همیشه منتظر پستای خوشگلت هستم مرسي آبي جونم
آنی
28 بهمن 92 20:39
آنی قربونت بره عزیز دلم.....امام حسین همیشه نگهدارت.....دوست دارم خیلی مرسي آني جونم