علي جونعلي جون، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دكتر علي رحمت نيا

اولين مطلب وبلاگم

1392/10/28 11:50
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه بازديد كنندگان محترم .خوشمزه

من علي رحمت نيا معروف به دكتر علي هستم . خالم بهم ميگه دكي من .

عزيزم (مامان بزرگم (مامام بابام )) هم ميگه دكتر قد بلند من . بابام مهندسه . مامانم هم از نخبه هاي  استان خودمونه .

راستي من تو اردبيل زندگي ميكنم .

مي خوام از اين به بعد خاطراتم رو براتون بنويسم . سعي ميكنم عكس هم براتون بذارم . دوستان منو تنها نذارن . آخه من تازه اومدم پيش شما ها . 

منتظرتون هستم . 

حالا هم يه عكس از خودم براتون ميذارم . لبخند

علي رحمت نيا  .ali rahmatnia

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

دوست خاله
16 دی 92 8:56
خیلی قشنگ بود دکترجان. سعی کن عکسهای بیشتری بذاری. ممنون از اينكه بهم سر زدين . سعي ميكنم عكسهاي بيشتري بذارم . راستي مناسبتهاشو هم مينويسم .
آنی
18 دی 92 15:11
سلام عشق خودم.....قربونت بره آنی....چقدر تو خوشتیپ و خوشگلی آخه غزیزم...انقده دوست دارم که نگو[م ممنون آني جونم منم دوست دارم
مامان محیا
18 دی 92 23:45
خوش اومدی دکی جون. مرسي مامان محيا . هواي منم داشته باشين . باشه .
ابجی رکسانا
29 دی 92 14:30
سلام... به خوشتیپ ترین پسر دنیا.....ماشاالاه....یه سری هم به ما بزن
فروشگاه دایانا
14 آبان 93 13:40
من واقعا باورم شد که شما دکتر هستید و فکر کردم دارید خاطرات بچگی رو می ذارید به من سربزنید